poniedziałek, 29 grudnia 2014

Od Sasuke cd Naruto

Westchnąłem cicho. Nagle Naruto wykonał swoją technikę...
http://31.media.tumblr.com/tumblr_m2hw9yEIqU1r7rzpmo1_500.gif
 - I jak?!- zakrzyknął.
- Tyaa...- mruknąłem pod nosem.- Masz cycki jak Tsunade...- założyłem ręce na piersi.
- No wiem! Akatsuki mi się nie oprą!
- No na pewno...
- A ty?
- Co ja?- powiedziałem.
- Poleciałbyś na taką Naruko?- spytał dalej kręcąc tą swoją dupą.
- Gdyby coś takiego mnie kręciło...- warknąłem.- To bym się chyba powiesił kretynie...- zmienił się w siebie.- Nie interesują mnie cycate blondyny...
- Dziwne...
- Dziwny to jesteś ty...- pacnąłem go w czoło. Wydął lekko policzki. Poklepałem go po jednym.- No, nie wkurzaj się... przyjaciele mają mówić co o sobie myślą...- uśmiechnąłem się wrednie. Zrobił się czerwony.
- Uchiha!- warknął.
- Tak?
- Jak ty mnie... jak ty mnie wkurzasz!- stanął na palcach, żeby być taki wysoki jak ja.
- Wiem... mam powiedzieć co o tobie myślę?
- No, mów! Taki chojrak to dawaj!
- Jesteś uroczy kiedy się denerwujesz...- uśmiechnąłem się. Spojrzał na mnie zdziwiony, a potem się cofnął. Podparłem biodro dłonią.- Co, boisz się? Mówiłem Ci jestem Bi...

(Naruto?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz