sobota, 3 stycznia 2015

Od Naruto cd Sasuke

Po tych zdjęciach,wewnątrz mnie znów coś zaczęło pękać.Biło się we mnie dobro i zło.
http://2.bp.blogspot.com/-jCobBX_6vIs/VKb5nPyjzgI/AAAAAAAAIAc/8pC-ybJOek8/s1600/menma_and_naruto___the_two_sides_by_iceveyn-d5edzsq.jpg
-Zabij Sasuke! słyszałem w sobie głos Menmy 
-Zostaw go,on już taki jest i tego nie zmienisz .. przecież go lubisz i nie chcesz zrobić mu krzywdy .. 
-Zamknij się Aniołku Stróżu! Ten chłopak nigdy nie zaznał miłości a nienawiść zapełni to uczucie!
-Nic nie wiesz o nim idioto! To ja praktycznie uczestniczyłem w życiu tego chłopca a ty siedziałeś w nim,gdzieś głęboko!
Zacząłem robić różne akrobacje.Nie panowałem nad tym.Dobry Naruto i Zły Menma bili się ze sobą w moim ciele,tak jak kiedyś mój ojciec wraz z Kuramą.Po chwili nie wiedziałem co się stało bo zemdlałem.Obudził mnie głos Uchihy.Stał nade mną,próbując uleczyć mocne rany.
-Co się stało? spojrzałem na niego,sycząc z bólu 
Sasuke?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz