piątek, 19 grudnia 2014

Od Erzy cd Minato

Siedzieliśmy tak w milczeniu.Ja patrzyłam na niego a on przed siebie.
-Jesteśmy w sojuszu czy raczej w przyjaźni? spytał po chwili
-Myślę że już w tym drugim.. puściłam mu oczko
-Cieszę się i to bardzo.
-Wiesz że ja też nadaje się znakomicie na ninję?
-Yhym.. zamyślił się
-Umiem rzucać kunai i dobrze walczę kataną..
-Mhm.. delikatnie rozczesywał moje włosy,palcami
-No i w ogole mnie nie słuchasz! warknęłam i wstałam.Robiło się jasno.Całą noc spędziliśmy na gadaniu i niedoszłej walce.Zostawiłam go samego i ruszyłam w stronę pobliskiego jeziora.Rozebrałam się i wskoczyłam do wody.Nagle usłyszałam dźwięk łamanych gałęzi.Widziałam że to Minato więc wyciagłam kunai z wody i rzuciłam w niego w niego,lecz się obronił.
-Idź stąd! wrzasnęłam
-Przepraszam,nie widziałem.. cały poczerwieniał
 -uważaj bo ci uwierzę.. weszłam za zarośla
[Minato?xD]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz