czwartek, 1 stycznia 2015

Alicja cd Disze

Mój plan o talizmanie się udał i Disze już nie miał pecha tylko szczęście wiec wtedy mogliśmy się dalej bawić.
-Mmm zobaczymy czy na 100% masz szczęście....złap mnie! -uśmiechnęłam się i dotknęłam go leko- Berek!-pobiegłam szybko w gąb lasu
Biegłam tak szybko że nic nie wadziłam oprócz śniegu aż nagle poślizgnęłam się i stuliłam się z wysokiej góry na lodowego potwora który złapał mnie bardzo mocno i chciał mi coś zrobić tak to wyglądało .Chcąc się uwolnić zmieniłam się w cień i uciekłam lecz potwór lodowy nie dał tak łatwo podejść i gonił mnie .Biegłam i biegłam że nie widziałam gdzie ze spadłam na Disze który szukał mnie .
-No paczcie mogłem cie nie gonić bo i tak wróciłaś do mnie-zaśmiał się
-Tak tak.. a teraz uciekaj -wstałam z niego i wtedy potwór lodowy zaważył nas i rzucał do nas wielkimi soplami.
(Disze ?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz