sobota, 3 stycznia 2015

Alicja cd Disze

Bałwanki były słodziutkie że jak skakały do góry i dół bawiły mnie że robiło mi się ciepło w sercu.Nagle bałwanki chciały rozbawić Disze wiec podeszły do niego lecz on je zabił jednym ruchem łapy wtedy jak to widziałam coś mi pękło i me oczy zmieniły kolor na czerwony wtedy już nie panowałam nad sobą . Nie wiedziałam co zemną się dzieje i nie słuchałam Disze bo wtedy coś mnie opętało i zaatakowało go.
- Zabije cię ty brudna duszo!-wtedy zmieniłam się w człowieka i wyglądałam tak
http://fc02.deviantart.net/fs71/i/2012/063/2/f/alice_madness_returns___hysteria_by_x_ray_00-d4ro3r3.jpg
-Blac- zdziwił się
-Nie nazywaj mnie tak!-pobiegłam w jego stronę , przekroiłam jego konia na pół i wtedy automatyczne Disze spadł na kałużę krwi jego konia.
(Disze?...sorry że takie op ale chciałam jakąś akcje xd ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz