piątek, 12 grudnia 2014

Alicja cd Disze

Jak się ocknęłam z hipnozy przepięknych oczów natychmiast odskoczyła do tyłu,zarumieniona .Wtedy było mi głupio bo co dopiero go poznałam i takie rzeczy robię lecz jego oczy ....!!! Chciałam się zakopać albo uciec bo było mi tak wstyd lecz musiałam go przeprosić i coś wykombinować żeby o tym nie myśleć .Lecz szybko zapomniałam o tej akcji bo wilk pokazał mi ciekawy rytuał który mnie zachwycił tak że merdałam ogonem w lewo i prawo.
-To było świetne...yyyy....-zastanawiałam się jak wilk ma na imię
-Disze...-powiedział
-Disze ?-zapytałam
-Tak mam na imię- uśmiechną się
-AAA...To było świetne Disze !-zaśmiałam się
- a ty ?-zapytał
-Co ja ?-zapytałam
-Jak masz na imię ?-odpowiedział
-A...Alicja lecz możesz mówić mi Blac -zarumieniłam się
(Disze?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz