sobota, 13 grudnia 2014

Alicja cd Disze

Jak chciałam się uwolnić , zakatować północnice i pomóc Disze wtedy zobaczyłam wspomnienia północnic i południc i zrobił mi się przykro .Wtedy poczułam się jakby dusze kobiet chciały mi coś przekazać że zahipnotyzowałam się i nie atakowałam ich tylko słuchałam co miały mi do powiedzenia.Niestety północnic i południc nie zdążyły mi coś przekazać bo nagle jakiś wilk przybiegł i jednym cieciem ostrego pazura zabił wszystkie północnice i południce.Po kilkunastu sekundach po duszach nie było śladu jakby rozpłynęły się w mgle .Byłam w wielkim szoku że nie mogłam się podnieść z ziemi ale nieznajomy wilk mi pomugł i podziękowałam mu lecz nie rozumiem dlaczego tak się stało a nie inaczej .Nagle wilk kiwnął do nas głową po czym spytał :
-Może chcielibyście wsiąść lekcje samoobrony?
-To bardzo interesująca propozycja prawda Blac - spojrzał na mnie
-{...}
-Hej wszystko w porządku Blac ?-zapytał
-Dlaczego....tak musiała być...przecież one nie chały nas zabić tylko coś pokazać -powiedziałam cichutko -a my zabiliśmy ich -zasmuciłam się
-Blac....-odezwał się słysząc co ja mowie
-oh ...przepraszam ....chyba....coś dziwnego powiedziałam...przepraszam...tak już mam ...hahah- uśmiechnęłam się -Mówiliście coś o lekcje samoobrony ja bardzo chętnie ale kiedy ? -zaśmiałam się
(Disze?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz