piątek, 2 stycznia 2015

Alicja cd Disze

Potwór był duży i wściekły ale Disze pokonał go raz dwa i potwór lodowy połamał się na kawałeczki .Wtedy poczułam coś dziwnego i zobaczyłam wspomnienia potwora który szukał tylko przyjaciół do zabawy a nie był zły wtedy żal mi było jego wiec wtedy jak Disze usiadł pod drzewem ja podeszłam do szczątków potwora i dotknęłam ich swym noskiem i wtedy coś dziwnego się stało.Niebo stało się czerwone a śnieg stał się bardziej błyszczący jak gwiazdy wtedy piorun strzelił na mnie i szczątki i zabłysło wszystko oślepiając nas.Po krótkiej chwili otworzymy oczy i wtedy wszystko było jak wcześniej lecz jedno się zmieniło z sztukując potwora stworzyły się mini żywe bałwanki które ja stworzyłam .
-Co to był?-zdziwił się
-Mmm chyba moja moc którą jeszcze nie opanowałam a strwożyła te bałwanki -zaśmiałam się
(Disze?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz