sobota, 3 stycznia 2015

Od Zuli

Spałam nagle poczułam ogromny ból ktoś mnie szarpał, kopał .
Zerwałam się nade mną cztery wilki i dwójka ludzi
-Zdrajczyni wynos się nikt Cie tu nie chce !
Zerwałam się z piskiem i uciekłam z jaskini a za mną cztery wilki ..
-Szlag ! co ja wam zrobiłam !
-Ty już wiesz co !
Wypadłam do wioski porozwalałam wystraszona coś ludzie strzelali do mnie ..
-Ała !!
Zmieniłam się w człowieka szybko zrobiłam pieczęć i przywołałam Blue wskoczyłam na nią
-Spadajmy stąd !
Ptak się uniósł wyjęłam kunai i odbijałam po kolei strzały

***********

Po jakimś czasie wylądowaliśmy w lesie ..
-Kochana Blue .. jakby nie ty było by po mnie .. -odwołałam ją
zamieniłam się w wilka i ruszyłam dalej ..
Dotarłam do wioski .. znalazłam sobie nocleg tam ..
Ogarnęłam się i zasnęłam .. z samego rana zjadłam śniadanie i poszłam się przejść po wiosce .. były tu wilki na legalu .. zmieniłam się i więc tez .. i nagle wpadłam na kogoś


<Sasuke/Naruto/Kakashi>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz