niedziela, 14 grudnia 2014

Alicja cd Disze

Cieszyłem się że Disze nie uznał mych słów jak jakieś bzdury tylko je zrozumiał lecz wtedy nie wiedziałam czy to prawda o tym że północnic chciały nam coś przekazać czy nie ale wiedziałam że ich wspomnienia były bardzo smutne i bolesne. Spojrzała na martwe ciałom południc i północnic i zrobiło mi się znów przykro ale nagle spojrzałam na chłopaków którzy śmiesznie się kocili że powiedziałam im .
-Słodszy jesteście jak się kocicie-zaśmiałam się
-Słodszy..... -powiedzieli oboje zarumienieni
-keke....Disze...twoja dziewczyna wie co jest słodkie !-powiedział Eskelka
-Dziewczyna ??...-powiedzieliśmy oboje-To nie tak !-zarumieniłam się
-Co nie tak?-zapytał
-Nie jestem dziewczyną Disza tylko...-chciałam dołączyć lecz nie wiedziałam jak wiec zapytałam -Disze kim ja jestem dla ciebie ?
-Aaa-nie wiedział co powiedzieć
-Koleżanka czy przyjaciółka a może znajoma ?-zastanawiałam się
(Disze?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz